Alla inlägg under juni 2007

Av kajsas - 28 juni 2007 17:49

Ja, ni läste rätt.. har blivit lite inspirerad av min nya tidning Laga lätt.

Har även bjudit över en kompis. Håll i er..



Av kajsas - 28 juni 2007 00:36

Det sötaste.. nu är de stora!

Akilles på 6 kilo (spräkliga)

Stixs på 4 kilo, liten och pimpinett flicka (svart o vit)

Av kajsas - 28 juni 2007 00:31

Varför röka.. tycker synd om mig som inte röker som måste lukta på de som röker.. speciellt de som inte tänker på andra när de röker..*suck*


nattpersonal är en historia för sig. Föståligt då man inte kan bli helt frisk i huvet av att jobba natt.


De ända ute i regn väder är de med hund, och jag då efter som jag uppmärksammat detta fenomen..


som vikarie är jag inte värd ett smack.. har massa skyldigheter men inga möjligheter..


glömde nästan.. har varit blå ögd och tror att man chef vill sin personal deras bästa men icke.. här är det fram med armbågarna pch ringa faket så man har nåt att boxas med..*suck*




Av kajsas - 27 juni 2007 12:46

har denna sidan. Hittat masa med kompisar som jag redan har. vore roligt med nya vänner att snacka skit med.. :)


http://www.facebook.com/profile.php?id=522151583

Av kajsas - 27 juni 2007 12:42

Är riktigt förförande. Får små pustar hit hela tiden från deras rosteri. V

ar ju tvungen att köpa ett paket och det är precis lika gott som det luktar ;)


http://www.classic.se/

Av kajsas - 15 juni 2007 17:53

Hade skrivit jätte inlägget så står det ERROR nej men...så kort typ vad jag skrev


ska ha besök och blev jätte sugen på att laga mat när jag hittade denna tidning..


jag har haft ett 3 årigt vattenkrig i gymnasiet men nu blev jag intresserad


verkar inte alt för svåra recept, står hur lång tid det kommer ta (15 min om det är Kajsa som ska laga: 30 min) :)


dessutom står det hur många kalorier varje portion har vilket jag aldrig bryt mig om men med det så kan jag se at man kan faktiskt äta gott men lätt..


låter som en dålig reklam men tror faktiskt att det är så lätt.. ätta rätt vid rätt tider och röra på sig.. eller röra på MIG snarare.. har aldrig gåt på någon diet å kommer aldrig göra.. gäller bara att äta md förnuft..


ska sluta nu


kraaaam

 http://www.lagalatt.se/

Av kajsas - 14 juni 2007 19:45

(skrev precis massor med fokus på tangentbordet så tittar jag upp och då har jag inte markerat rutan så där är alldeles tomt.. det var ju som rakarns)


Jag hade lovat mig själv att ha en Tradera Brake men icke.. mitt i allt firande igår så saknade jag kaffe skedar och efter som min lille bror har fått lägenhet nu kan han få våra ikea bestick och jag köpa thebe kaffesckedar... och det gjorde jag


12 st


http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=44456063


Det var jag så värd.. Grattis Kajsa önskar Jag,..


kraaaam


varit med världens sötaste bebsi idag.. löv him,,,

Av kajsas - 13 juni 2007 23:08

jätte mysig dag.. nu har jag haft alla runt mig som jag velat utom två par =)


Fått massor fina presenter precis de som jag velat ha o gjorrt två tårtor precis som jag ville ha dom


låter som den "lilla lilla gumman sagan som hade en liten liten stuga i den lilla lilla skogen" hihi..


men det var verkligen så.. aldeles lagom.. har lagom komit tillbaka efter festen i helgen och är ledig imorn och på fredag sen sätter det igång med sommar schemat..


kommer nästan komma upp i heltid denna månad.. får inte jobba mer än ett visst antal timmar.. nästa månad kommer de inte bli så för vi ska til polen och spanien.. ser fram emot det som himla mycket..


kram på ala mysiga människor...

Ovido - Quiz & Flashcards