Alla inlägg under juli 2007

Av kajsas - 9 juli 2007 19:14

.. i solna centrum och försöka på nåt sätt att lokaliera mig vart jag är, vart jag ska och vart jag vill. Hel tokigt. ar så ont i fötterna nu..

se bara här hur sjukt det är..


vad mer, varit i Polen en vecka. Regn hela veckan men der gick ändå :)

Här var vi..

Preci vi en sjö så det var riktigt mysigt. Synd bara att vi aldrig badade.

Det var jätte fint. Mycket att se då Polen känns ganska annorlunda mot Sverige.

Mentaliteten hos folket är helt annorlunda.

När vi är på landet och ska lämna det i 2 dagar så låser vi dörren. Fixar lite säkerhets grejen men inte som de gör i Polen.

Var på e kompis landställe och när vi skulle iväg bommade de alla fönster satte på larmet och tog in parabolen.

Hels sjukt, just för att alla bybor går och snor. Precis som det vore den mest självklar sak i världen.

Något som var till deas possetiva fördel var att de är riktigt gentlemen. När vi var ute så betalade killarna 15 zlotys var men inte vi tjej.. (jämo skulle dö) och det var ingen som blev dreggig runt 2, 3 tiden. Visst var de fulla men inte så där påträngande och bråkglada som jag kan känna att det är i Stockholm.

Där här vi lite o lära!

Av kajsas - 7 juli 2007 19:45

Sa ar vi i polen o det har regnat hela veckan.. :( Men samtidigt ett bra tillfale att ta det lugnt, lasa en bra bok o spela massor med spel.. imorn flyger vi hem. ar hmma i 5 dagar sedan vidare till spaneine dar vi hoppas pa lite mer sol..
kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards