Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av kajsas - 8 oktober 2008 18:13

Verkar vara en riktigt trevlig sida. Logga in här och titta mer.. spänande 


GratisKläder.se grundades sensommaren 2008, och idéen med sidan är att man ska kunna tjäna ihop poäng, helt gratis, och därefter växla in poängen mot presentkort på H&M. För att kunna göra allt detta krävs det att du är Medlem, som du blir helt gratis.


Av kajsas - 8 oktober 2008 15:44

Mitt i allt deppande.. eller var det kalades så glömde jag att berätta att jag blev bjuden på middag av mitt gamla jobb igårkväll. De hade haft planeringsdag och vid 18 kom jag. Åt middag, drack gott vin. Snackade skit! super trevligt. Intensivt och trevligt ;)


fick en jätte fin orkidé så nu har jag 4 st. En som blommar (se tidigare inlägg) eller nu 2 som blommar. En som sover och en som det börjat komme en lite början på en ny skälk. roligt roligt!

Sen fick jag en jätte fin flaska vin. Goa goa dom!


lite sol i det tråkiga!

Av kajsas - 8 oktober 2008 13:53

o frescht.. eller jag vet inte. Ska försöka mig på att designa en ny blogg som är mer personlig.. vi får se vi får se.. ;)


Ledig idag efter en tuff vecka. Solne lyser tyvär ute vilket ger mig dåligt samvete att ja sitter här inomhus..


har en del att tänka på, en del att reda upp privat. Har bl.a ett dåligt samvete gentemot en vän som jag dessutom drömde i natt..


drömmde att jag ringde henne men att hon inte svarade så det kopplades till hennes svarare där hon bara grät och frösökte få fram att hon inte kunde svara just nu.. vet det är bara att ringa men vi ringer om varandra så. Ska ta tag i detta!


Är yrslig. Har aldrig varit förut. Det kan barea komma. inte absolut i samband med att jag ställer mig upp. Får det svårt att fokusera mig. är nuförtiden lite hypokondrisk. Är väl en del man ska komma över oxå.. så nu är jag näst intill övetygad om att jag är sjuk på något vänster..*suck*


mycket n.. inte mycket så men mycket med mig själv.. varit mycket nu ett tag.. ska reda ut detta.. en gång för alla så de så!!


nu ska det bli ordning på torpet...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards